خسارت اولیه زلزله راور هشت میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد
نوشته شده توسط : swot

' محمدجواد كامیاب ' روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهرستان راور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وقوع این زمین لرزه به بخش های زیربنایی مانند قنوات بخش مركزی با حدود 15 درصد و شبكه آب شهری و روستایی خسارت وارد كرده است.

وی همچنین با اشاره به اینكه زمین لرزه به شبكه برق وارد كرده گفت: هم اكنون مشكل قطعی برق در این شهرستان برطرف شده ولی اختلال در شبكه مخابرات وجود دارد.

معاون استاندار كرمان در ادامه افزود: با توجه به اینكه ورودی و خروجی شبكه مخابرات پاسخگوی زمان بحران نیست باید این شبكه توسعه یابد.

كامیاب گفت: معابر شهری و پل ها، دو مدرسه شهری و پنج مدرسه روستایی با توجه به اینكه قدمت بالای 30 سال داشتند، آسیب دیدند و نیاز به بازسازی دارند.

وی افزود: كشتارگاه شهر راور نیز كه بالای 40 سال قدمت دارد، دچار آسیب شده و با توجه به ضرورت بهداشتی بودن آن باید بازسازی شود.

معاون استاندار كرمان گفت: سیل بند اصلی شهر راور نیز آسیب دیده كه نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

وی همچنین با اشاره به اینكه زمین لرزه راور هیچ گونه خسارت جانی نداشت، گفت: به دلیل اینكه در دولت های نهم و دهم هفت هزار و 200 واحد مسكونی در شهرستان راور بازسازی شده، این زلزله در این زمینه خسارتی نداشته است.

كامیاب، بیان كرد: 10 نفر در این زمین لرزه مجروح و به طور سرپایی درمان شدند.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به قدرت پنج و چهاردهم ریشتر شامگاه دوشنبه در فاصله 140 كیلومتری شمال استان كرمان حوالی شهرستان راور را لرزاند.ك/3

7443/8154/330





:: برچسب‌ها: انگلستان , لندن , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: